2016(e)ko martxoaren 9(a), asteazkena

TEORIA CURRICULARRAK ETA CURRICULUM MOTAK:

Honetan taldeko txosten curricularrari buruz irakurritako laburpena eta taldeka amankomunean jarritakoaz hitz egingo dizuet. Hori dela eta, dauden hiru teoria motak eta zehaztapen mailak laburtuko dizkizuet.

3 TEORIA MOTA BEREIZ DITEZKE:

1.TEORIKOA: Ikasleen beharretara egokitzeko erabiltzen diren estrategiak, metodologia motak, haurrei eltzeko modua etabar.

2.KRITIKOA:Irakasleak klaseak emateko orduan oinarri teorikoa izatea garrantzitsua da. Baina are garrantzitsuagoa, irakasleak, irakasteko orduan beraien autokritika eta  hausnarketa propioa egitea.

  • Curriculum motak desberdindu teoriaren arabera.
  • Ikaslea eta ikaste prozesua inguratzen duen testuinguruan ere kontuan hartu behar da kurrikulumean, ez da bakarrik ikaslearen ikaste prozesuari mugatzen.
  • Irakaslea izan behar du haurraren beharraren edo klaseko egoeraren arbaer testu liburua nahiz klasea moldatzen eta aurrera ateratzen jakin behar duena.Hau da, estrategia desberdinak bilatuz eta bultzatuz.
3.PRAKTIKOA:Egoera ,jarduera eta ekintza praktikoei garrantzia ematen zaie.

ZEHAZTAPEN MAILA:

  • EGOKITZAPENA:
    • Egokitzapenaren kasuan,  behar bereziak dituzten haurrekin, kurrikulum desberdina ezarri beharko dugu haur horren beharrei erantzuteko.
    • Egokitzapena, banakakoa edo taldekoa izan daiteke, beharraren arabera erabakiko dena
    • Dauden zehaztapen maila desberdinak:
      • Klaseko programazioa
      • Ikastetxeko programazioa
      • Dekretua (Hazi Berri)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina