Honetan taldeko txosten curricularrari buruz irakurritako laburpena eta taldeka amankomunean jarritakoaz hitz egingo dizuet. Hori dela eta, dauden hiru teoria motak eta zehaztapen mailak laburtuko dizkizuet.
3 TEORIA MOTA BEREIZ DITEZKE:
1.TEORIKOA: Ikasleen beharretara egokitzeko erabiltzen diren estrategiak, metodologia motak, haurrei eltzeko modua etabar.
2.KRITIKOA:Irakasleak klaseak emateko orduan oinarri teorikoa izatea garrantzitsua da. Baina are garrantzitsuagoa, irakasleak, irakasteko orduan beraien autokritika eta hausnarketa propioa egitea.
- Curriculum motak desberdindu teoriaren arabera.
- Ikaslea eta ikaste prozesua inguratzen duen testuinguruan ere kontuan hartu behar da kurrikulumean, ez da bakarrik ikaslearen ikaste prozesuari mugatzen.
- Irakaslea izan behar du haurraren beharraren edo klaseko egoeraren arbaer testu liburua nahiz klasea moldatzen eta aurrera ateratzen jakin behar duena.Hau da, estrategia desberdinak bilatuz eta bultzatuz.
ZEHAZTAPEN MAILA:
- EGOKITZAPENA:
- Egokitzapenaren kasuan, behar bereziak dituzten haurrekin, kurrikulum desberdina ezarri beharko dugu haur horren beharrei erantzuteko.
- Egokitzapena, banakakoa edo taldekoa izan daiteke, beharraren arabera erabakiko dena
- Dauden zehaztapen maila desberdinak:
- Klaseko programazioa
- Ikastetxeko programazioa
- Dekretua (Hazi Berri)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina